streda 31. júla 2013

Začíname v novom !

Ahojte, tak už je to dosť dlho čo som sem nič nepridala, priznávam sa nemala som čas, nápady a niekedy sa mi vôbec nechcelo sem niečo pridať. V poslednej dobe som veľa rozmýšľala či pokračovať v tomto príbehu nadalej, alebo začať s nejakým novým ktorý nebude o THG. Neviem teda čo urobiť, chcela by som tento príbeh dokončiť, len nemám nápady ako docieliť to, čo som chcela aby sa tam stalo, takže to ma trochu brzdí. No a nový príbeh , o čom by mal byť ?? Musela by som si zase celý dej a postavy vymyslieť. To by nebolo také zle, len či zas budem mať čas, popri škole a tak. Ak by ste mali nejaké nápady na tento príbeh čo píšem, čo sa má diať v aréne, myslím nejaké prekážky čo ich čakajú, tak napíšte do komentáru, alebo mi to pošlite do e-mailu (natalianatsdolinska@gmail,com), veľmi by mi to pomohlo sa posunúť ďalej a konečne ukončiť tento príbeh.
PS: ďakujem vám, že ste si čítali môj príbeh aj keď som tu nebola tak dlho, že ste pridávali tak pekné komentáre,ktoré ma nesmierne potešili. Už len kvôli vám chcem ďalej písať. :-) ĎAKUJEM VAM :-))
PS2: ako ste si určite všimli zmenila som vzhľad blogu, takže je to tu trochu viac orientateľné. Dúfam že sa vám páči :-)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára