utorok 13. augusta 2013

It's Starting All Over 23



Okej, takže po nejakej tej prestávke, čo som mala s písaním som sa rozhodla že budem pokračovať s týmto príbehom a hneď po ňom začnem písať nový, lebo tento má už nebaví, takže sa pokúsim ho čo najrýchlejšie ukončiť. No to ale neznamená, že pridám 2-3 časti a koniec,myslím tým že ho nebudem naťahovať. PS: ďakujem že ste navštevovali túto stránku aj keď som nič nepridávala.

Zobudila som sa na hlasný výbuch. Čo to do pekla bolo ?? Obzrela som sa či je vedľa mňa Ray. Ten tam však samozrejme nebol. Začala sa ma zmocnovať panika. Kde môže byť ? Stalo sa mu niečo ?? Čo mal ten hlasný výbuch znamenať?? Prečo cítim dym ?? Počkať dym ? Vybehla som z nášho nočného úkrytu a porozhliadla sa vôkol seba.  Zdiaľky som uvidela valiaci sa dym a oheň. No to nebolo všetko čo som si všimla, uvidela som sopku, ktorá každú chvíľu vybuchne. Ako je to možné že sme si ju nevšimli už včera ?? 
Budem musieť z tadeto čo najskôr vypadnúť, ale kde? Jediná možnosť kam by som mala ísť je "roh".No nemôžem ísť bez Raya. Alebo môžem ?? Vedel že je tu sopka a vybuchne a len tak sa na mna vykašlal ? Nie to by on neurobil?? Alebo žeby urobil ? Emma veď ho ani nepoznáš, ako to môžeš vedieť ? Myslela si si že budeš mať spojenca ? Pobalila som si deku do batoha  a pustila sa do hľadania Raya a Chrissa. Och bože Chris ! Kde len môže byť ? Viem vôbec o tejto sopke ? Žije vôbec ?
Toto všetko mi blúdilo mysľou kým som sa vôbec odhodlala zakričať. 
"Ray! Ray !" kričala som čo najsilnejšie, no nikto mi neodpovedal.Dokonca som nikoho nepočula, jedine praskanie ohňa za mnou. Pozrela som sa na sopku, ktorá teraz chŕlila veľký kúdol dymu a popola, už mám málo času. Budem musieť bežať čo najrýchlejšie a dúfať že Raya alebo Chrissa niekde po ceste stretnem.
Z batohu som si vybrala jeden nôž, veď istota je istota, čo ak by som natrafila na niekoho ako je Huge ? Rozbehla som sa za svojím cieľom a tým bol "roh", bežala som čo najrýchlejšie a popri tom som kričala raz Chrissovo, raz Rayovo meno.Raz sa mi dokonca zdalo že jedneho z nich počujem. Asi už mám halucinácie. Míňala som popadané stromy. Jeden som však neminula, spadla som tvárou do zeme. Nevládala som sa pohnúť, bola som vyčerpaná po dlhom behu. Za chvíľu ma doženie buď oheň, alebo láva. Pomaly som sa s tým už skoro zmierila, keď niekto pri mne zastal. Nabrala som kúsok sily a otočila hlavu, aby som videla kto je to.Práve vtedy, keď som sa chcela pozrieť, kto to je, približil sa ku mne bližšie a vtedy som vedela kto je to. Bol to Ray. Trochu mi odľahlo, že je to on, no potom ma napadlo, či to všetko na mňa len nehral. Budem to musieť nejako zistiť.Skôr než som niečo stihla povedať, už prichádzali ďalší, neviem kto to bol, lebo Ray mi zavrel oči, rozhodla som sa že budem hrať jeho hru a veriť mu, aspoň teraz. 
"Tak čo?" opýtal sa niekto trochu bojazlivo.
"Budeme musieť ísť k "rohu", je mŕtva, nemáme inú možnosť. Sopka vybuchne a ak chceme prežiť, tak by sme mali už ísť.Bežte napred, ja som hneď pri vás ! " povedal im Ray vážnym hlasom.
"Dobre, ale nezdržuj sa veľmi, ak nechceš skončiť ako ona, lebo vieš čo s tebou Huge spravi." ten hlas mi bol povedomi a teraz už viem, komu patrí. Rachel. Jednoznačne patril jej, pretože si veľmi dobre pamätám keď sa so mnou naposledy rozprávala, na to sa zabudnúť nedá. Skôr než som si stihla všimnúť už sa niekoľko párov nôh vzďalovalo. Ray zostal naďalej pri mne.Ja som sa medzi tým posadila. Keď už boli ostatní dosť ďaleko prihovoril sa mi: " Prepáč že som dnes len tak vypadol, no počul som z diaľky krik a tak som sa vybral za nim, nechcel som aby ťa niekto našiel a tak som sa rozhodol, že ťa môžem ochrániť jedine tak, že sa k nim pridám."
" Vieš ako som sa o teba bála ? Myslela som si že si ma len využil alebo niečo také! " skotúľala sa mi slza z oka.
"Ja viem prepáč, ale tak bola to jediná možnosť aby nezistili kde si! " 
" Čo budeme teraz robiť ?" 
"Utečieme."
" Ale kde ? Jediná úniková cesta vedie popri "rohu" a vyvolených. Inde nemáme kam utiecť, sopka o chvíľu vybuchne." obzrela som sa dozadu a zbadala som že oheň sa už stihol rozšíriť, sopku cezeň nebolo ani vidieť.
"Mám plán, ja sa vrátim k ním a nejak ich zamestnám, ty zatiaľ pomaly prejdeš na druhú stranu a ja prídem za tebou. Len buď prosím ťa opatrná." 
"Ako budem vedieť, kedy môžem ísť ?" opýtala som sa ho.
"Budeš čakať na okraji lesa a keď urobím toto." dal si  ruku v bok, " pôjdeš, to bude naše znamenie, dobre ?" zadíval sa mi do očí.
Videla som v nich strach. " Dobre, ale dávaj si pozor ." Musela som ho objať, bála som sa že mu niečo urobia, predsa len Huge je Huge. "Dám a teraz už poď." Pomohol mi vstať a spolu sme kráčali k okraju lesa, no potom už pokračoval len on. Sledovala som Hugea, Raya, Rachel a ostatných, čakajúc čo sa bude diať, kedže som vôbec nemala páru čo sa Ray chystá urobiť. Dúfam že nič zlé.


4 komentáre:

  1. Super časť, som rada, že si sa rozhodla pokračovať :) Tento príbeh sa mi vždy páčil, len tak ďalej :D Dúfam, že nová časť bude čo najskôr :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jééj ďakujem :-))) no časť bude zajtra, teda pokúsim sa aby bola už zajtra :D :D

      Odstrániť
  2. Skvelá časť a kedy bude pokračovanie ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem, lebo teraz píšem iný príbeh :) ale určite bude čo najskôr

      Odstrániť