nedeľa 30. decembra 2012

It's Starting All Over 19

Na prvom papieri boli otázky typu Vieš používať nejaký nástroj (vražedný :D ) ?? Myslíš si že vyhráš ? atď. úplné blbosti. Mala som ho vyplnený ako prvá. Prihlásila som sa, ako sa to robí v škole.
"Už to máš hotové Emma ?" opýtal sa ma pán Brian s úsmevom na tvári a pomaličky vykročil ku mne.
"Áno, všetko som už vyplnila."
"Tak v tom prípade ti môžem dať druhý papier." Zobral mi papier a odložil ho na stôl z ktorého následne zobral druhý.
Na tom druhom papieri boli zase otázky ako Z čoho máš strach ? Bojíš sa smrti ? atd. Určite im len napíšem čoho sa bojím, alebo iné veci, aby to použili proti mne. A čo som blbá? Takže som tam popísala kadejaké blbosti. Ved kto zistí že to nie je pravda? Opäť moja ruka vystrelila do vzduchu.
"Hotovo Emma ? " opäť sa ma opýtal Brian.  Všetky oči v miestnosti padli na mňa. Niektorí ešte stále odpovedali na otázky na prvom papieri.  Nemôžem za to že nad tým maturujú.
"Áno. Čo mám teraz robiť ?" opýtala som sa pre zmenu ja.
"Môžeš sa ísť pripraviť na večer. Vonku by mala byť tvoja mentorka."  Vstala som zo stoličky, rozlúčila sa a vyšla na chodbu, kde ma čakala Grace.
"Wáu si rýchla." povedala prekvapene.
"Čo na tom chceš písať hodinu ? Veď to bolo primitívne, myslela som že to bude niečo iné, ale toto som fakt nečakala." povedala som úprimne.
Prišla som ku Pavielovi, ktorý sa zvŕtal po izbe.
"Prišla si ako na zavolanie. Už mám všetko nachystané."  podával mi nejakú krabicu, v ktorej boli zrejme šaty.
"Bež sa prezliecť." nakázala a tak som aj urobila.
"Och môj bože Paviel, tie su nádherné!" kričala som celá bez seba. Nemohla som uveriť že niečo takéto budem mať o 2 hodiny na sebe.  Boli to nádherné dlhé ružové šaty.
"Tak už ti ich len trocha skrátim a upravím tu v páse, lebo tu ti to nesedí dobre ?"  Zobral ihlu a už sa vžíval do skracovania a upravovania šiat.
1499_large
Keď už bol hotový,podal mi nádherné ružové lodičky a krémové naušnice.
"Si nádherná." 
"Ale to len vďaka tebe." 
Pokrútil hlavou a povedal : " Nie, ty si nádherná aj keby si mala na sebe vrece. Tieto šaty ťa len zdokonalujú."
"Ďakujem. Dúfam že ten rozhovor zvládnem." 
"Neboj sa ty si šikovná." 
Teraz po mňa prišla Margit. Sadla som si pred zrkadlo a sledovala ako mi natáča vlasy, lakuje ich na pravú stranu. Na oči mi dala všeliake tiene od zlatej až po čiernu. Musela som uznať že dnes som bola veľmi pekná
.Tumblr_lwbnzj5cix1qgltz8o1_500_large_50e087ec9606ee5a62555cbf_large
Ani neviem kedy ten čas ubehol. Bolo už 8 hodín večer a Grace ma prišla vyzdvihnúť a spolu s Chrisom nás odviezla pred veľkú budovu. Nie tú kde sme mali večierok, ale oveľa väčšiu. Rýchlo sme sa prepchali cez novinárov a plno ľudí dnu. Okolo 21:00 sa začalo predstavenie. Nejaká žena menom Clim privítala divákov a začala volať jednotlivých vyvolených. Ako prvý boli na rade vyvolený z Belgicka, Holándska, Nemecka,Francúzska,Anglicka, Irska atď. Mna mali zavolať niekedy v strede. Mala som veľkú trému, nevedela som čo ma čaká. Nikto z nás nemohol vidieť o čom sa tam Clim rozpráva s vyvolenými. Nejaký muž ma prišiel zavolať do čakacej miestnosti, odkiaľ keď povie Clim moje meno vystúpim. 
"A teraz privítajte našu krásnu  Emmu Carvertovú zo Slovenska!" A je to tu, pomaly kráčam k nej. Som stredobodom pozornosti.

10 komentárov: