sobota 29. decembra 2012

It's Starting All Over 18

ďakujem vám za skoro 3000 zobrazení tohto blogu. Bola by som rada, keby ste zahlasovali v ankete a tiež dali komentár ako vždy :-) Chcem vedieť čo si myslíte o tomto príbehu/časti... Vopred ďakujem. :-))) Dúfam že sa vám bude páčiť táto časť.
PS: pokúsim sa zajtra pridať 19.časť, ak budem mať čas ju písať
Stálo za mnou dievča s hnedými vlasmi, dokonalými krivkami a kombinácia tieňov jej zvýraznila čierne oči a pekné črty. Bola to Rachel s úškrnom na tvári.
463378249129685996_5f5klfhq_c_large
"Ale, ale pozrime sa. Naša princeznička zo Slovenska, ktorá tvrdila že nevie používať ani jednu zbraň, nám klamala." Ako mohla vedieť, že som to povedala ? Veď som to nikomu z tých namyslených nehovorila, iba ak si to zistila. 
"Nikomu som neklamala!" povedala som jej drzo.
"Takže vravíš že si neklamala ? A tomuto vravíš náhoda že ?" 
"Áno vravím:" povedala som jej úprimne, pretože som sama nevedela že to dokážem.
"Keby len nebol teraz Huge taký zaneprázdnený s tým tvojím kamarátom, bol by videl ako si ho oklamala." Obzrela som sa okolo seba, aby som našla Hugea a Chrisa. Našla som ich asi o 2 stanovištia odo mňa ako sa hádajú.
"Máš nejaký problém ?" opýtal sa Huge.
"Áno mám s tebou." odvrkol mu Chris.
Keď som videla ako chce Huge jednu Chrisovi vylepiť, neváhala som a schmatla jeden z nožov na podnose vedľa mňa a hodila ho smerom k nim. Bála som sa či ich netrafím, ale keď sa nôž zapichol figuríne, ktorá bola medzi nimi do hlavy odľahlo mi. Obaja sa na mňa pozreli so strachom v očiach, dokonca ani Rachel nebolo v tejto chvíli všetko jedno. 
"Čo si sa zblázila ? Veď si mohla Hugea trafiť, ak by sa v tej chvíli bol pohol čo i len o milimeter." vyskočila na mňa Rachel (nie doslovne :D :D :D) 
"Niečo som mu včera povedala, tak nech to láskavo dodržiava ! Lebo ja svoje slovo vždy dodržiavam." všetci sa v tej chvíli na nás pozerali, no bolo mi to úplne jedno.
"My dvaja sme na dnes skončili." povedal po chvíli Huge a nespúšťal zo mňa oči. 
Prišlo mi vtipné že práve chlapec ako on  sa ma na chvíľu bál. Podišla som k Chrisovi a silno ho objala. V tej chvíli som sa bála že keby som nehodila ten nôž Huge by mu ublížil. 
"Spravil ti niečo ?" opýtala som sa.
"Nie nič mi našťastie nespravil. Len som sa bál že sa mi niečo stane keď si hádzala ten nôž. " 
"Aj ja som sa bála že netrafím tu figurínu. Keď sa zapichla do tej hlavy uplne mi spadol kameň zo srdca, ale mal si vidieť Hugeov výraz. Ten stál za to . " napodobňovala som  ako sa Huge zatvíril, keď sa niekto ozval zozadu :"Si dobrá!" 
"Čo prosím?" opýtala som sa ešte raz, pretože som si nebola istá, či som správne počula. "Hovoril som že si dobrá." podišiel ku mne nejaký chlapec s gaštanovými vlasmi, hnedými očami. Nechápem prečo skoro všetci majú tmavé vlasy a hnedé oči až na pár jedincou ako som ja a Chris (Emma má špinavý blond a hnedé oči, Chris má hnedé vlasy ale modré oči), Karin a niekoľko ďalších. 
Tumblr_mcwdfnxufd1qi9s2zo1_500_large
"Volám sa Ray Willinkston a som za Anglicka." podával nám obom ruku.
"Ja som Emma Carvertová a toto je Christopher Stalinser a sme so Slovenska."
"Dnes si predviedla skvelý výkon, že si sa odhodlala streliť nôž po Hugeovi. To si len tak nikto nedovolí."
"Nenechám predsa Chrisa len tak, aby mu ublížil. Musela som niečo robiť a navyše sa ho nebojím. Neznamená pre mna nič. Nemá ani štipku chrbtovej kosti."
"To máš pravdu, ale máš u mňa pochvalu za to."
O niekoľko minút nás prišli porotcovia zavolať do ďalšej testovacej miestnosti, kde budeme písať nejaký test. Som veľmi zvedavá čo to bude.
Všetci sme si posadali za nejaké stoly a rozdali nám akési papiere. Dali nám pokyny a až keď som otočila papier, zbadala som čo je tam napísané.

2 komentáre:

  1. Peckáá :D Len dúfam, že tam zase nepridáš veľa tých takých milých ľudí, lebo ich začínam mať rada... -_- :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie už ich stačí :D lebo potom v tom budem mať chaos a nebudem môcť im "niečo milé" spraviť v aréne :D

      Odstrániť